حکاکی و برش لیزری چرم، به عنوان یکی از روش‌های برجسته و متمایز برای زیباسازی و سفارشی‌سازی محصولات چرمی، امروزه در بین علاقمندان به هنر و طراحی، بسیار محبوب و مورد توجه قرار گرفته است. این فناوری پیشرفته، امکاناتی گسترده ای را برای حکاکی لیزری چرم از جمله حکاکی الگوها، نقوش، و حتی تصاویر دلخواه فراهم می‌کند.

از جمله مزایای استفاده از دستگاه‌های حکاکی و برش لیزری چرم می‌توان به دقت بالا، سرعت اجرای بالا، و امکان اجرای طرح‌های پیچیده و دقیق بدون ایجاد آسیب به سطح چرم اشاره کرد. به همین دلیل، استفاده از حکاکی و برش لیزری برای ارتقاء استایل و ارزش محصولات چرمی، به یک گزینه بسیار مطلوب تبدیل شده است.

محصولات چرمی به طور گسترده در ملزومات روزمره استفاده می شوند، کفش، کیف پول، کمربند، لوازم جانبی و بسیاری از محصولات دیگر از چرم ساخته می شوند. محصولات چرمی بسیار بادوام بوده و پس از حکاکی طرح‌های مختلف زیباتر می شوند و مورد پسند عموم قرار می‌گیرند.

اگر شما دارای محصولات چرمی هستید که نیاز به حکاکی یا برش دارند، انتخاب یک دستگاه حکاکی و برش لیزری مناسب می تواند،‌ بسیار برای شما سودمند باشد. با استفاده از این دستگاه‌ها، می‌توان به راحتی طرح‌های مختلف را بر روی سطح چرم حکاکی کرده و یا آن را به شکل‌های دلخواه برش داد. این فرآیند نه‌تنها کارایی بالاتری را ارائه می‌دهد، بلکه نتایجی با کیفیت و دقت بیشتری نیز به ارمغان می‌آورد که این موارد از جمله عوامل مهم در جذب مشتریان و افزایش فروش محصولات شما خواهند بود.

برش لیزری

دستگاه حکاکی و برش لیزری چرم

حکاکی و برش لیزری چرم با استفاده از ماژول‌های قدرتمند که توسط نرم افزار کامپیوتری کنترل می‌شود، توسط کاربر صورت می‌گیرد. پرتو لیزر بدون اینکه حتی با سطح چرم تماس داشته باشد، مواد را برش و حکاکی می‌کند. بنابراین می‌توانید نتایج با کیفیت و دقت بالا به همراه داشته باشد.

علاوه بر این، با حکاکی لیزری، شما آزادی طراحی بیشتری دارید. در واقع این امکان را دارید که هر طرح یا الگویی که دوست دارید، از متن و لوگوهای ساده گرفته تا تصاویر و اشکال پیچیده، روی سطح چرم خود ایجاد کنید و دنیایی از طرح های متنوع را بر روی محصولات خود ایجاد کنید.

حکاکی لیزری

نحوه کارکرد دستگاه حکاکی و برش لیزری چرم

برش لیزری چرم یکی از بی‌شمار کاربردهای فناوری لیزر می‌باشند و از با استفاده از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های روز دنیا توسط متخصصان این حوزه ساخته شده‌ است.‌ این دستگاه‌ها از یک پرتو لیزر متمرکز برای ایجاد یک علامت دائمی و یا برش استفاده می‌کنند. کار با دستگاه حکاکی و برش لیزری بسیار آسان بوده و نیاز به تخصص ندارد و اپراتور در زمان کوتاهی می‌تواند کارکرد آن را فرا گیرد.

آماده سازی

ابتدا اطمینان حاصل کنید که متریال موردنظر به طور صحیح در دستگاه قرار گرفته است.

انتخاب طرح

طرح یا الگوی مورد نظر را با استفاده از نرم افزار طراحی گرافیکی در قالب دیجیتال انتخاب و سپس این طرح را به دستگاه حکاکی لیزری ارسال کنید.

تنظیم دستگاه

دستگاه حکاکی لیزری بر اساس ویژگی‌های چرم از جمله ضخامت و تراکم آن تنظیم می شود تا از عمق و کیفیت حکاکی دقیق اطمینان حاصل شود. شما می‌توانید پارامترهایی مانند توان، سرعت و فاصله کانونی را تنظیم کنید.

حکاکی و برش

اشعه لیزر از دستگاه ساطع می شود و طبق طرح مشخص شده روی سطح چرم هدایت می شود. اشعه لیزر مواد چرمی را در مناطق مورد نظر بخار و یا می سوزاند و عملیات حکاکی را انجام می‌دهد.

خنک سازی

بسته به شدت لیزر و مدت زمان حکاکی، ممکن است حرارت روی سطح چرم ایجاد شود. سیستم های خنک کننده، مانند پمپ‌های، ممکن است برای جلوگیری از گرم شدن بیش از حد و محافظت از چرم در برابر آسیب استفاده شوند.

اتمام

در نهایت خروجی کار آماده است،‌ پس از اتمام حکاکی، هر گونه بقایای یا ضایعات باقی مانده روی سطح چرم پاک می شود. علاوه بر این، تکنیک های تکمیلی مانند تمیز کردن، تهویه یا اعمال پوشش های محافظ ممکن است برای افزایش ظاهر و دوام چرم حکاکی شده استفاده شود.

به طور کلی، حکاکی لیزری روشی دقیق و کارآمد برای ایجاد طرح های پیچیده و سفارشی کردن محصولات چرمی با دقت و جزئیات بالا می‌باشد.

حکاکی لیزری چرم

چرا برای برش چرم باید از دستگاه لیزری استفاده کنیم؟

صنعت برش لیزری با دقت، سرعت و انعطاف‌پذیری بالای خود توانسته صنعت ساخت محصولات چرمی را متحول کند. برخی از مزایای اصلی استفاده از لیزر برای حکاکی و برش لیزری چرم عبارتند از:

سرعت و بهره وری بالا

برش لیزری چرم می‌توانند با سرعت بسیار بالایی و در مدت زمان کمتری نسبت به سایر روش‌های سنتی برش‌های ظریف و یکدستی ایجاد کند و بهره وری تولیدات شما را افزایش دهند.

دقت بالا

فناوری لیزر دقت بالایی را ارائه می‌کند و امکان برش یا حکاکی طرح‌های پیچیده و جزئیات ظریف بر روی سطح چرم را با کمترین خطا فراهم می‌کند.

ایجاد طرح های پیچیده و خلاقانه

شما در کار با دستگاه‌های لیزری محدودیت ندارید و قادرید پیچیده‌ترین اشکال و طرح‌ها روی چرم ایجاد کنید.

سفارشی سازی و تولید بر اساس تقاضا

فناوری لیزر، سفارشی‌سازی محصولات چرمی را با طرح‌ها، آرم‌ها، الگوها یا طرح‌های منحصربه‌فرد، مطابق با نیاز افراد امکان‌پذیر می‌سازد. این قابلیت سفارشی سازی ارزش و منحصر به فرد بودن را به محصولات نهایی می افزاید.

حکاکی و برش بدون تماس

برش و حکاکی لیزری فرآیندهای غیر تماسی هستند، به این معنی که هیچ نیروی فیزیکی در طول فرآیند به سطح چرم وارد نمی شود. این امر خطر آسیب به مواد ظریف یا حساس را کاهش می دهد و منجر به نتایج ثابت در انواع چرم ها و ضخامت های مختلف می‌شوند.

حداقل ضایعات

با استفاده از این دستگاه‌ها می‌توان ضایعات مواد را به حداقل رساند، که منجر به صرفه جویی در هزینه‌ها می‌شود.

ربولیزرهای نگارک

معرفی دستگاه‌های حکاکی و برش لیزری چرم

ربولیزرهای نگارک،‌ لیزرهای کاربردی برای حکاکی و برش هستند که دامنه وسیعی از متریال‌ها را از جمله چرم جهت حکاکی و برش پشتیبانی می‌کنند.

دستگاه حکاکی و برش لیزری نگارگ مدل رسام 1 با توان های الکتریکی 60، 80 و 130 وات و توان خروجی نوری 5.5 ،11 و 20 وات تولید می‌شود که قادر به انجام حکاکی و برش لیزری چرم می‌باشد.

دستگاه‌های لیزر حکاکی نگارک 1 و لیزر حکاکی نگارک 2 نیز به ترتیب با توان‌‌های خروجی لیزر 2.5 وات و 5.5 وات قادر به حکاکی انواع چرم اعم از طبیعی و مصنوعی هستند، همچنین قادر به برش برخی از چرم‌ها نیز می‌باشند.

این محصولات همگی دارای خدمات پس از فروش و همچنین گارانتی 12 ماهه هستند.

خرید دستگاه‌ حکاکی و برش لیزری چرم

برای خرید و اطلاع از جزئیات دستگاه های برش و حکاکی لیزری چرم می‌توانید به وب سایت نگارک مراجعه کنید. همچنین برای مشاوره خرید می توانید با متخصصان ما با شماره های 32741277-034 و 09134411272 در ارتباط باشید.

متخصصان ما در تمامی مراحل خرید دستگاه شما را همراهی و راهنمایی می کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.